جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۰۳۹۷
سه‌شنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۰۷:۳۶

فکرشهر: رئیس اداره فرهنگ و ارشاداسلامی دیلم استان بوشهر گفت: والدین در کنار تربیت و پرورش فرزندان خود، آنها را به امر کتابخوانی ترغیب و تشویق کنند.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، زهره محنایی روز سه شنبه در جمع  اعضای باشگاه‌های کتابخوانی دانشمندان و فرشتگان کوچک دبستان سمیه این شهرستان افزود: توجه خانواده‌ها در کنار فرزندان به امر مطالعه بسیار حایز اهمیت است و  برای فرهنگ سازی و ترویج این رویداد مهم فرهنگی همراهی و همکاری والدین بسیار تاثیرگذار است.

وی اظهار کرد: هفته کتابخوانی فرصتی مناسب برای تبیین  اهداف و ترویج مطالعه، بازنگری برنامه‌ها، اهداف جدید و خلق موقعیت‌های مختلف برای از سرگیری این امر مهم فرهنگی در جامعه است.

محنایی گفت: خواندن کتاب و تشویق خانواده در این زمینه به کودکان و نوجوانان، می‌تواند سطح آگاهی و اطلاعات عمومی آن را در سنین کوچک دوچندان کند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دیلم بیان کرد: خرید کتاب در کنار بقیه موارد لازم و ضروری زندگی در سال به اندازه یک یا دو بار هم می‌تواند از اولویت های مهم زندگی ما باشد.

در این برنامه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دیلم به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی از  مریم و رضوان فتاح مدیران باشگاه کتابخوانی فرشتگان و دانشمندان کوچک دبستان سمیه تجلیل و  لوح تقدیر و هدیه اهدا کرد.

نشست قصه گویی در باشگاه کتابخوانی بهشت کوچک دیلم از دیگر برنامه‌های دومین روز هفته کتابخوانی در این شهرستان بود.

در این برنامه که با همکاری اداره فرهنگ وارشاد اسلامی و مدیر و مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان برگزار شد، ۱۵۰ جلد کتاب به باشگاه کتابخوانی بهشت کوچک اهدا شد.

 قصه گویی سوسن حیاتی یکی از مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دیلم که به جشنواره بین المللی قصه گویی راه یافته است، از دیگر برنامه‌های این نشست بود.

شهرستان دیلم در شمال استان بوشهر واقع است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر